Hatékony cég blog

Néhány könnyen használható online eszközzel Te is hatékonyabbá teheted a vállalkozásod!

Nézd meg hogyan: SimplyPad.com

Kövess minket!

Egy laikus üzletember azt gondolhatná, hogy az informatika egy nagyon jó terep, hiszen a technológia gyorsan fejlődik így mindig újabb és újabb dolgokat lehet eladni a kedves ügyfélnek. A helyzet azonban nem ilyen egyszerű, hiszen elég nehéz megmagyarázni egy cégvezetőnek, hogy az 1 éve sikeresen működő, jól bevált, és annak idején méregdrágán beszerzett megoldásait cserélje le egy még jobbra. Minek nyúljunk hozzá egy olyan dologhoz, amit sok nehézség után végre sikerült jó működésre bírnunk?

Épp ezért azinformatikusok az idők során kifundáltak egy ügyes marketing trükköt, amit 2-3 évente bevetnek és a dolog újra és újra működik. A módszer a következő: mikor eltelik egy kis idő, az éppen aktuális trendeknek, fejlődési irányoknak megfelelően kitalálnak egy olyan fogalmat (angolosoknak buzzword), amibe becsomagolják az aktuális újdonságokat. Egy brandet hoznak létre, hogy egyetlen, jól csengő szóval ki lehessen fejezni az aktuális újításokat. Ezt persze nem mindig a cégek találják ki, van amikor az informatikai sajtó, és van mikor egy-egy híresebb tanácsadó/szakértő alkotja meg a legfrisebb buzzwordot. De ha megvan, akkor utána biztos lehetsz benne, hogy a csapból is ez fog folyni. Ilyen volt a webkettő néhány éve, és lehet ilyen lesz most a cloud computing. (Ha még nem tetted meg, akkor most gyorsan nézd végig a 3 perces bemutatónkat az aktuális trendekről. Ebben megmutatjuk, hogy milyen lehetőségeket rejt a cloud computing a vállalkozások számára. Klikk ide!)

Ha ezt tudjuk: mire kell figyelnie egy vállalkozónak?

Ismerjük el, mi vállalkozók imádunk minden újszerű és jövőbe mutató dolgot. Hiszen pont azért vagyunk vállalkozók, mert van egy elképzelésünk arról, hogyan lehetne jobbá tenni a világ egy kis részét. A legtöbb cégvezető épp emiatt örömmel veti bele magát az aktuális újdonság kipróbálásába. Ez alapvetően még nem probléma, hiszen fejleszteni igyekszik a cégét. A gond akkor van, ha nem gondolkodunk és csak majmoljuk a legfrissebb trendeket. Aki képes okosan felhasználni az új technológiákat az ma is nagy előnyre tehet szert. Aki csak megy a birkanyáj után és mindent lemásol, amit másoknál lát, annak valószínűleg elmarad a remélt siker. A legfontosabb tehát a tájékozottság, hogy tudjuk mi mire való, minek milyen előnyei és hátrányai vannak. Szintén fontos, hogy képesek legyünk az új eszközöket a saját üzletünk előnyére formálni. Ha ez megvan bátran meg lehet próbálni az újdonságokat is bevezetni, megelőzve ezzel a konkurenciát.

A holnapi bejegyzésünkben arról fogunk írni, hogy mire kell odafigyelned, hogyha az éppen aktuális trendet, a cloud computingot szeretnéd meglovagolni, de úgy, hogy 2010-ben, magyar KKV-ként győztesen kerülj ki ebből.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing it informatika vállalkozás kkv informatikus buzzword cloud computung

A bejegyzés trackback címe:

https://hatekonyceg.blog.hu/api/trackback/id/tr692343570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása