Nagyon sok vállalkozás a növekedésbe döglik bele. Egyszerűen képtelenek lépést tartani az egyre több feladattal és lehetőséggel. Hasznos tanácsok következnek folyamatosan fejlődő cégek vezetőinek, vagy informatikai szakembereinek.
Egyre több ügyfél: ez áldás vagy átok?
A legtöbben arról ábrándoznak, hogy milyen jó lesz, ha már rengeteg ügyfele van a cégnek. Mikor aztán tényleg bekövetkezik a csoda, akkor nem tudnak mit kezdeni a rengeteg feladattal. Eljön a pillanat, amikor már képtelenség fejben tartani, hogy kinek mit ígért meg telefonon az ember. Ilyenkor szükség van egy egyszerűen kezelhető ügyfélkapcsolat-menedzselő eszközre, amiben könnyen lehet követni, hogy az egyes ügyfelekkel, partnerekkel, vagy beszállítókkal mi történt és milyen feladatok vannak velük kapcsolatban. Bizonyos méret felett az olyan egyszerű feladat, mint a számlák nyomtatása is bonyolulttá válhat: nagy terhelés mellett a nyomtatókba ragadó papírokkal, tintapatronokkal bajlódni felesleges, inkább elektronikus számlázást érdemes használni.
Csapat van, de hol van a csapatmunka?
Ahol többen dolgoznak együtt, ott a szoftvereknek is segítenie kell a csapatmunkát. Az ilyen megoldásokat hívják divatos szóval kollaborációs, vagy csoportmunka eszközöknek. A lényeg leegyszerűsítve, hogy a segítségükkel ugyanazokon a dokumentumokon tud egyszerre több ember is dolgozni, úgy hogy látják mit csinál a másik és közben tudnak egyeztetni is online.
Több munkatárs == informatikai káosz?
Ahol egyszerre sok ember dolgozik, ott az informatikai rendszer karbantartásával kapcsolatos feladatok is megsokszorozódnak. Minden cégvezető dönthet: egy külön rendszergazdát (igazán nagyoknál egész csapatot) alkalmaz, aki az új alkalmazottaknak feltelepíti a programokat és időnként frissíti a szoftvereket minden gépen, vagy alkalmazza a cloud computing modern webes eszközeit, amikkel ezek a feladatok megszűnnek.
Amikor először beüt a crach
Minden cég életében eljön az idő, amikor egy munkatárs hirtelen úgy dönt, hogy kilép. Még ennél is rosszabb az a pillanat, amikor a hatóságok települnek ki egy kis ellenőrzésre. Az ilyen esetekből származó nehézségek könnyen csökkenthetők, ha az okos cégvezető már az elején bevezet egy online dokumentum tároló rendszert. Ha az anyagok az interneten (a felhőben, ugye?) vannak senki sem tudja elvinni őket.
Oké, hogyan lehet minderre rendesen felkészülni?
Ezek a problémák egyszerűen orvosolhatók.
Csak a megfelelő IT eszközöket kell használni.
Az informatika legújabb varázslata, a Cloud Computing segítségével mindez megvalósítható 100%-ban webes eszközökkel. Ez azért fantasztikus, mert egy kisvállalkozás is simán előfizethet rájuk, nem kell egyből olyan drága szoftvereket megvenni. És nem kell megvárni, amíg bekövetkezik a baj.
Sajnos itthon még kevés vállalkozó ismeri ezeket az új lehetőségeket, pedig a többségüket épp ez menthetné meg. Ezért szervezzük meg az ingyenes Cloud Computing bemutatónkat, ahol elmondjuk, hogy milyen eszközöket érdemes már a vállalkozás korai szakaszában elkezdeni használni, hogyan lehet őket bevezetni egy céghez, milyen költségekkel járnak és mely területeken tudják megkönnyíteni a munkatársak életét.
Áldozz egy délutánt arra, hogy megismerd azokat az eszközöket, amelyek meg tudják menteni a vállalkozásod életét gyors növekedés közben is! Jelentkezz a Cloud Computing Bemutatóra még ma!