Hatékony cég blog

Néhány könnyen használható online eszközzel Te is hatékonyabbá teheted a vállalkozásod!

Nézd meg hogyan: SimplyPad.com

Kövess minket!

Itt az ideje, hogy beszámoljunk arról, mit fejlesztünk éppen a SimplyPad Növekvő csomagjához. Íme.

Minden vállalkozás életében az ügyfelek, a vásárlók a legfontosabbak. A vállalkozás informatikai rendszerének is igazodnia kell ehhez: hatékony eszközökre van szükség az ügyfelekkel való kommunikációra, az ügyfélszolgálat és az értékesítés megszervezésére, lebonyolítására. Épp ezért döntöttünk úgy, hogy a SimplyPad Növekvő csomagjába a Google Apps-ben található remek kommunikációs (Gmail) és szervező (Google Calendar) alkalmazások mellé olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek segítik az ügyfelekkel kapcsolatos feladatok elvégzését.

SimplyPad CRM (Costumer Relationship Management - ügyfél kapcsolat menedzsment): Ez az alkalmazás segít, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos információkat és teendőket egyetlen helyen nyilván tudd tartani. Látod, hogy az adott ügyféllel mikor mi történt, és hogy milyen teendőid vannak vele kapcsolatban. A legnagyobb előnye egy ilyen CRM alkalmazásnak a rendszeresség: aki ilyet használ az biztonságban tudhatja az értékesítési folyamatát. A CRM megoldásunk természetesen integrálva van a Google Apps környezetbe.

SimplyPad Ügyfélszolgálat (ticketing): Ez az alkalmazás lehetőséget nyújt arra, hogy az ügyfelektől érkező kéréseket/visszajelzéseket profi módon tudjátok kezelni, és hogy ezek ne kalldójanak el a napi e-mail áradatban. Segítségével egy webes felületet nyújthatsz az ügyfeleidnek, amelyen ők bejelenthetik a hibákat, kéréseket, vagy bármit. Mindez integrálva van a CRM rendszerbe, így semmi sem veszik el, az ügyfelek kiszolgálása biztosítva van.

SimplyPad Hírlevélküldő: Az ügyfélszerzés egyik elterjedt módja a hírlevél üzemeltetése. Ezt ezentúl a SimplyPad segítségével is megteheted: levél sablonokat hozhatsz létre, és beállíthatod, hogy a feliratkozás után mikor kapja meg az ügyfél az adott leveleket, illetve azonnali kampányokat is kiküldhetsz.

Mindhárom eszköz szorosan kapcsolódik egymáshoz (akkár egyetlen alkalmazásról is beszélhetnénk...), és természetesen a Googla Apps többi alkalmazásához is.

Szerintetek milyen éves díjat ér meg egy Google Apps + CRM + Hírlevélküldő + Online ügyfélszolgálat kombó?

2 komment

Címkék: ügyfélszolgálat hírlevél crm ügyfél vállalkozás hírlevélküldő

A bejegyzés trackback címe:

https://hatekonyceg.blog.hu/api/trackback/id/tr682379533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bpelhos 2010.10.18. 22:41:52

Jó az irány.
Próbáljátok meg az árát skálázni, egy fix árat még tippelni sem mernék:
CRM kontakt száma
Ticket/hó
Email/hó
...

SimplyPad 2010.10.19. 00:02:32

@bpelhos: pedig fix ár lesz, több, mint valószínű /év/felhasználó konstrukcióban. Ahogy korábban is írtuk ezek nem olyan bonyolultságú rendszerek lesznek, amelyek hatalmas erőforrásokat emésztenek fel: alap szolgáltatásokat nyújtunk a kisvállalkozásoknak, hogy könnyen el tudják kezdeni használni ezeket az eszközöket.
süti beállítások módosítása