Itt az ideje, hogy beszámoljunk arról, mit fejlesztünk éppen a SimplyPad Növekvő csomagjához. Íme.
Minden vállalkozás életében az ügyfelek, a vásárlók a legfontosabbak. A vállalkozás informatikai rendszerének is igazodnia kell ehhez: hatékony eszközökre van szükség az ügyfelekkel való kommunikációra, az ügyfélszolgálat és az értékesítés megszervezésére, lebonyolítására. Épp ezért döntöttünk úgy, hogy a SimplyPad Növekvő csomagjába a Google Apps-ben található remek kommunikációs (Gmail) és szervező (Google Calendar) alkalmazások mellé olyan eszközöket fejlesztünk, amelyek segítik az ügyfelekkel kapcsolatos feladatok elvégzését.
SimplyPad CRM (Costumer Relationship Management - ügyfél kapcsolat menedzsment): Ez az alkalmazás segít, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos információkat és teendőket egyetlen helyen nyilván tudd tartani. Látod, hogy az adott ügyféllel mikor mi történt, és hogy milyen teendőid vannak vele kapcsolatban. A legnagyobb előnye egy ilyen CRM alkalmazásnak a rendszeresség: aki ilyet használ az biztonságban tudhatja az értékesítési folyamatát. A CRM megoldásunk természetesen integrálva van a Google Apps környezetbe.
SimplyPad Ügyfélszolgálat (ticketing): Ez az alkalmazás lehetőséget nyújt arra, hogy az ügyfelektől érkező kéréseket/visszajelzéseket profi módon tudjátok kezelni, és hogy ezek ne kalldójanak el a napi e-mail áradatban. Segítségével egy webes felületet nyújthatsz az ügyfeleidnek, amelyen ők bejelenthetik a hibákat, kéréseket, vagy bármit. Mindez integrálva van a CRM rendszerbe, így semmi sem veszik el, az ügyfelek kiszolgálása biztosítva van.
SimplyPad Hírlevélküldő: Az ügyfélszerzés egyik elterjedt módja a hírlevél üzemeltetése. Ezt ezentúl a SimplyPad segítségével is megteheted: levél sablonokat hozhatsz létre, és beállíthatod, hogy a feliratkozás után mikor kapja meg az ügyfél az adott leveleket, illetve azonnali kampányokat is kiküldhetsz.
Mindhárom eszköz szorosan kapcsolódik egymáshoz (akkár egyetlen alkalmazásról is beszélhetnénk...), és természetesen a Googla Apps többi alkalmazásához is.
Szerintetek milyen éves díjat ér meg egy Google Apps + CRM + Hírlevélküldő + Online ügyfélszolgálat kombó?