Hatékony cég blog

Néhány könnyen használható online eszközzel Te is hatékonyabbá teheted a vállalkozásod!

Nézd meg hogyan: SimplyPad.com

Kövess minket!

A Te céged mire lenne képes, hogyha minden héten két órával többet dolgoznának a munkatársaid? Úgy, hogy még fizetned sem kell érte!

Befejeznéd az ezer éve halogatott projektet? Kijavítanád a terméked egyik régi hibáját? Végre rendbe tennéd az irodát? Még több potenciális ügyfelet keresnél meg?

Nos van egy jó hírünk, mindezt megteheted, mert minimum ennyi időt meg lehet spórolni a számítógépes munkát végző kollégáknak, ha elkezdik használni a Google Apps szolgáltatásait.

Összeállítottunk, egy pdf-et, amiben összegyűjtöttük azokat a lehetőségeket, amelyek pénzt és/vagy időt takarítanak meg a vállalkozásodnak. Töltsd le, hogy ne maradj le az új lehetőségekről!

Letöltöm a Hogyan spórolj meg pénzt és időt Google Appsel? pdf-et >>

2 komment

Címkék: google it spórolás vállalkozás kkv kisvállalkozás alkalmazott költségcsökkentés google apps

A bejegyzés trackback címe:

https://hatekonyceg.blog.hu/api/trackback/id/tr162371833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxyyzz 2010.10.15. 15:07:52

Saját termék (mert végül is ti is ezt "áruljátok") bemutatását vulgármarketinges címlista építésre használni NEM MENŐ.

Az ún. infotermék meg soha sem volt az. :D

A helyetekben ügyfeleknél sikeresen bevezetett simplypad esettanulmányokon mutatnám be, miért ez a frankó. De azokat a pdf-eket sem regisztrációval terjeszteném. Szerintem ez az elemi érdek, nem a címlista.

SimplyPad 2010.10.17. 21:10:32

@xxyyzz: Megfontolandó, amit írsz. Általában a nagy amerikai szolgáltatások (pl. 37 signals, mailchimp, zoho) üzemeltetői is építenek címlistát, csak ők az ingyenes regisztrációkor. Ezt sajnos mi nem tudjuk megtenni, ezért igyekszünk olyan anyagokat összeállítani, amelyek nem csak egyszerű termék leírások, hanem bemutatják azokat a lehetőségeket is, ahogyan ezeket az eszközöket hasznosítani tudják a cégek. Ennek ellenére lehet, hogy ez most valóban "vulgármarketingesre" sikerült, igyekszünk fejleszteni a dolgokon.
Végül szeretnénk megnyugtatni mindenkit, infoterméket nem tervezünk piacra dobni. :-) Maradunk a webalkalmazások fejlesztésénél és integrálásánál.
süti beállítások módosítása